To se tak jednou vypravil můj, tehdy pětiletý, syn s babičkou na procházku. Na zpáteční cestě potkali známou naší babičky, paní Š.
Po běžném „jak se máte“, si paní Š. postěžovala, že ji vnoučata zničila sedací soupravu a je teď celá flekatá a ničím to nejde dostat dolů…Jenda na nic nečekal a vystřelil „do akce“ „Ty neznáš Univerzál?“ vykřikl a zamrkal kukadly… Při odpovědi paní Š. „ne, neznám, co to je?“ popadl paní Š. za ruku a nesmírně důležitě pronesl: „no tak to je jasný, to musíš jít hned s námi k nám domů a máma Ti to všechno ukáže a vysvětlí!“ A skutečně ji dovedl
Paní Š. jsem ukázala Univerzál, vysvětlila jeho obří úsporu, ředění a jeho skvělé variantní použití. Nakonec jsem se ještě dozvěděla o zničeném flekatém oblečení a i na to ukázala řešení a vysvětlila postup. Paní Š. odcházela jako má nová zákaznice s vlastním výhodným zákaznickým číslem, které si vytvořila s pomocí mého hesla pro hosta 420-5479797387, protože chtěla i nadále využívat mého poradenství. K objednávce a registraci bez závazků dostala navíc i dárek, který mám pro každého svého klienta.
A jak dopadla sedačka a prádlo? Vše vyřešeno k naprosté spokojenosti, sedačka se dobrovolně vzdala svých fleků a užívala si nádherné vůně Univerzálu a prádlo se tváří také velmi spokojeně, stejně jako jeho majitelka, nyní pravidelná a věrná zákaznice.
Tak se nebojte, s dětmi a jejich bezprostředností to jde skvěle!